lørdag 4. september 2010

Goooood Heeelg alle sammen!

Nå er det helg, og vi har barnefri for andre gang i HELE sommer:) misforstå meg rett det er ikke det at det mangler på barnevakter, men jeg er litt sånn at jeg syns det er så koselig å ha barna rundt meg i helgene:)
Vi har inviterert et par venner hit på kos og prat:) Hva skal dere i helgen?

Har "ønsket" meg friske blomster til bordet av mannen i ukesvis, men da det ikke dukket opp noen kjøpte jeg de til han:)

Ekte inne fake ute:) Handlet disse fake lyngen på europris og er igrunn knall fornøyd..

Ingen lørdag uten kos!
Kos dere masse
klem klem

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Veldig lei for at vi ikke kunne komme, men sånn er det noen ganger... Håper dere hadde det koselig, ser iallefall ut til at alt lå tilrette for akkurat det :-) Lykke til på jobb imorgen! Stor klem

    SvarSlett
  2. Kan ikke se at den er fake:) Mine dauer i ett sett, så kanskje jeg skulle kjøpe meg noe i plastikk også:)
    hihi...lurt å ta saken i egne hender, når man ikke får blomster ja;)

    Klem Lise

    SvarSlett