onsdag 24. november 2010

Noen som har en god og gammel Kakemann oppskrift å dele???


Kakemann er de beste julekakene jeg vet om. Jeg kjøper som regel de som er i butikken (Bakers sine) men jeg har så lyst å prøve å bake noen selv. Mamma har aldri likt kakemenn og har derfor aldri bakt kakemenn til jul, men siden jeg nå vil bake litt selv med barna så må jo kakemenn også være en av de 7 slagene,ehh jeg jukser litt jeg har virkelig ikke tid til å bake 7 slag!

Jeg har funnet ut at det har åpnet en panduro butikk ikke lang herifra og måtte selfølgelig ha med meg litt bånd hjem.
De hadde ikke rød rutet igjen så da ble det min favoritt farge råsa! Bånd skal jeg bruke til å pakke inn julegavene med, fordi jeg har valgt å bruke gråpapir i år, og da må det jo være noe søtt rundt pakkene!


 Søtt !
Ikea i really love U!
Vedkurv!

Håper på en fin oppskrift!
Klemmer

2 kommentarer:

  1. jeg håper også at du får en :) kakemenn er bare så gode! skal høre med min mormor, kanskje jeg legger den inn her om jeg husker det :)

    ha en fiiiin dag :)

    SvarSlett
  2. Koselig det ble. Må starte kreativ klubb når jeg flytter hjem

    Klem

    SvarSlett