fredag 17. august 2012

hverdagen....

Her går det mye i sykdom og hjemmevas om dagen! Begge gutta har hatt sin runde, men er på bedringens vei, endelig! Ikea er som vanlig besøkt i sommer og jeg blir alltid like glad for å finne noe pent til en billig penge derifra! Det har blitt litt sortering og rydding som start på høsten, og da har vi gjort litt endringer på barnerommet og i stua! Her er litt fra hjemme nå....
Bolle fra Ikea

Bordet er snudd og metervare fra Ikea

Blomster fra det hemmelige jorbærstedet vårt...

"Ny" butikk i skapet på barnerommet, her handles det flittig av både nabounger og voksne på besøk..


Tatt vekk litt trær og gjrdet har fått et besistrøk... etterlengtet..

Liten på tur....

Hemmlige jordbær stedet vårt....
Ha en knall helg!!!!

4 kommentarer:

  1. IKEA er min favoritt. Jeg har dem tilgjengelig både hjemme og på hytta. Så fint det var hos deg med grå vegger i stuen. Helt lys lys grå har jeg også tenkt på når vi en gang skal male stuen hjemme...

    Og det beste av alt med IKEA, de har endatil "handyman" en kan leie om en trenger hjelp.... Han skal skifte benkeplate på kjøkkenet vårt på hytta.

    SvarSlett
  2. Lækker bolle!!! Den var kjempefin, jeg elsker sånne "sølvboller", vil ha flere :)

    Koselige bilder hos deg, hemmelige jordbærsteder er kjekt å ha for både store og små :)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  3. På Ikea kan man alltids finne noe ja.
    Og så herlig med et hemmelig jordbærsted :))

    Ha en fin kveld :))

    SvarSlett
  4. Hei :)

    Takk for koselig hilsen inne hos meg!
    Kikker litt rundt inne på bloggen din, koselig er den.
    Ser at du har samme skapet som meg fra Home & Cottage, jeg er SÅ fornøyd med det!

    god helg til deg :)

    SvarSlett