søndag 17. januar 2010

Gutte rommet!

Har to skjønne fine små på 3år og 3mnd. De skal dele rom etterhvert men nå er et storebror som har det helt alene til mor klarer å slippe babyn ut av sitt værelse! Elsker å bruke gammelt og nytt og har nettopp handlet en "ny" gammel antikk seng til storebror! Vet ikke alder på sengen men den er minst 50år ifølge selger, en gammel tante av meg. Det var et kupp spør du meg og jeg har ikke tenkt å male den, til min samboers store forundring!

Senge teppe er kjøpt i Danmark Ib laursen da store bror var 1år og mor allerede hadde store planer for gutterommet. Danmark har utrolig mye interiør butikker og loppiser, noe som passer mor utmerket!

Bokstavene er kjøpt på nettet men jeg husker ikke hvilken butikk så får ikke tak i samme til Linus! noen som veit om samme sort?


Har så smått å sette frem de skjønne baby tingene til Linus, der han sover hos oss er det så lite at det er lite preg av at det sover en skjønn liten gutt der.  Ruter og hjerter:) Hånd i hånd.

Disse skjønne knaggene er kjøpt på Ikea for en stund tilbake, men har bestemt meg for at de skal henge over hver deres seng, så kan kosen og bamsen henge fint sammen! Ikea er fantasktisk for barn! 

1 kommentar: