tirsdag 2. november 2010

Panduro i love u!

Jeg har stadig vært innom panduro sine sider, og har egentlig forelsket meg i Tilda serien for leeenge siden. Men så har jeg fått det for meg at jeg skal "lage" noe i julegaver i år,( har dette målet hvert år) Men i år vettu, så blir det slik at  jeg faktisk får det til ,tror jeg...
Vel so far so good... ¨


 Syns igrunn de er så søte at det må nok bli en liten bestilling til tror jeg...
Norges glassa fikk en runde med de skjønne pom pom båndene...
Handlet 6 bokser fra Tilda serien og pom pom bånd i lys og mørk rosa..
Tanken med dette var å fylle dem med allskens goder og gi dem bort... Hva tenker dere? Men så  blir jeg litt usikker er det om er det for lite? Eller er er det for mye? Det er liksom et dilemma hvert år, og egentlig litt slitsomt...
Hvordan gjør dere det med julegaver??

Stooor klem


3 kommentarer:

  1. Julegaver er alltid en utfordring. Det er så mange som skal ha, og så mange som ikke ønsker seg noe spesielt...
    Jeg har ei datter som egentlig har alt hun trenger, og vel så det. Sånn er de fleste jenter på hennes alder. Derfor er julegaver til hennes venninner ekstra vanskelige, de skal ikke koste all verden heller.
    Til min svigermor har vi begynt å gi penger. Hun har alt hun trenger, og hvis hun vil ha noe så er det som regel dyre ting, pusse opp litt eller reiser. Da gir vi heller penger. Og Supermannen min stiller opp som arbeidskraft ved behov:-)
    Men så er det enormt artig å være på julegavehandel! Jeg starter i god tid så jeg ikke skal blir stressa. Jeg liker så godt å finne den perfekte julegaven.

    Og nå er det jammen meg snart advent! Gleder meg!

    SvarSlett
  2. Hei.
    Takk for kommentar på bloggen vår!
    Jeg synes det er en veldig god ide å fylle boksene med godsaker. Er ikke for lite, er jo tanken som teller, eller?

    SvarSlett
  3. Her lager prinsen julegavene til besteforeldere og oldeforeldere.. i Fjord mala han middagsglassa som vi hadde tatt vare på med glass maling også lagde marsipan og konfekt å hadde oppi og pynta med sølvfolie røde bånd og gull stjerner på lukket..
    i har han begynt å male noe små kurver grønne som skal pyntes med røde båd og skrives god jul på og oppi kurven skal det være hjemme laga, pepperkaker, marsipan, konfekter osv osv :o) også lurer vi litt på å kjøpe sånne rammer til å ha tre bilder på rad i også sett bilde av prinsen i midten i den enne også av prinsessa i midten i den andre også ha fott avtrykket og hånd avtrykket over og under bilde av de (hvis du skjønte hva jeg mente ? :o) som skal være gava fra de begge :o)

    SvarSlett