tirsdag 13. mars 2012

maritim vår...

Her spirer det i hagen og jeg elsker det!!! Denne tiden er absolutt min favoritt, både blomster og mennesker titter frem på denne tiden!
Fortsatt har jeg en litt svakhet for det maritime, kan ha noe med at jeg er født og oppvokst ved strand og vann...
Fant denne nydelige idag og måtte bare bli med hjem! Ser at det flere slike ute å går nå...

En ny lattekopp i akkurat de fargene jeg liker...

Enkelt, men pent! Blått er og forblir en favoritt hos meg...


Hva er din favoritt farge om dagen???


4 kommentarer:

  1. lekkert, liker også det maritime :)

    SvarSlett
  2. Det står at nettadressen min er ugyldig når jeg skriver????

    Så lekker lattekopp. Passer fint med blått hos deg :) Med tre menn i huset, bli det ikke for damete :P

    Har vært på Åhlens i dag, og handlet litt gult. Skjekk ut!!!


    Lillesøster

    SvarSlett
  3. Hei!
    Koselig at du besøkte bloggen min :o)
    Kjøkkenbordet mitt var et oljet eikebord, som jeg også ville ha lysere. Først forsøkte jeg (etter råd fra fagfolk)å hvitolje det etter å ha renset og pusset bordplaten. Det viste nesten ikke noe selv etter flere lag, så jeg tok like godt en fille dyppet i fortynnet vannbasert hvitmaling og strøk over platen. Etterpå lakket jeg over med matt lakk for å herde den. Bena på bordet malte jeg med eggehvit glansgradd 40.
    Håper det var til litt hjelp; lykke til!

    Mona

    SvarSlett
  4. Jeg er veldig svak for isblå om dagen jeg da :)

    Fineste onsdagen til deg og dine. Her skinner solen og jeg skal dytte i meg en neve pollenallergipiller å ta med mannen på lunsj... hihi!
    klemklem

    SvarSlett