tirsdag 9. februar 2010

Før og etter "Ny spisestue"

Dette er den gamle spisestuen som vi hadde! Stolene er fra pasa ( søpplemottak) og bordet er fra en gård i trøndelag som naboen skulle kaste! Bordet er nå lovet bort til min lille søster!
Dette er den nye spisestuen! Den er fra kiwanis. Jeg handlet først stolene men fant fort ut at jeg også ville ha bordet! Jeg har kun skurt det med grønnsåpe og trukket om setetrekkene. Og de trekkene skal jeg trekke om  til alle årstidene, det er så lett, man bare vipper opp stolputen og drar trekket rundt.

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fint det ble! Lekkert...
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Kjempeflott spisestue ! ♥

    Tenkte på dette med borddekking til bryllup. Titt litt rundt på nettet, så finner du sikkert masse fin inspirasjon. :)

    Jeg er veldig glad i hvitt og sølv jeg da. Men syntes også litt rosa osv passer perfekt til bryllup.:)Men hver sin lyst ! ;)

    Panduro Hobby har også masse fint du kan lage bordpynt/bordkort osv av. ♥

    Koselig blogg du har. :)

    Ha en fin kveld !

    Klem Anette

    SvarSlett