onsdag 16. juni 2010

Råsa og den nye favoritt bollen!

Her har det gått mye i blått, men jeg elsker rosa, og jeg må liksom ha litt rosa rundt meg. Vi hadde rosa små og store roser i bryllupet, og de var like fine dagen derpå, så da fikk de til min store glede være med hjem.
Friske blomster gjør meg så utrolig glad!

Men jeg må bare få vise dere denne bollen som vi fikk av en nabo av mor og faren min til bryllupet. Den er fra Hadeland og er visst i en serie som heter flower power. Jeg falt pladask for den!

Se de flotte fargeklattene i bollen..
  


 Vi fikk masse flott men kan ikke legge ut alt!
Ha ei flott uke!


3 kommentarer:

  1. Rosa er absolutt favorittfargen min!:)
    Kjempefin bolle!
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei!!
    Bollen var jo flott da!!
    Rosa er en flott farge!! Jeg er blitt veldig glad i den jeg også!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  3. Hei hei til deg. Først og fremst gratulere med bryllup. Så herlig. Så flotte gaver.

    Nydelig sko og gratulere med award til deg. Takk for koselig hilsen inne hos meg. Det varmer veldig. GOD HELG TIL DEG OG DINE. KLEM FRA MEG.

    SvarSlett