lørdag 13. mars 2010

Makeover på spisestue stolene!

Jeg har vært på shopping med lillesøster og elste gutten min idag. Vi var på kid og jeg falt plasdask for et sengetøy og tenkte at dette kan jeg jo bruke til spisestue stolene.. Og det gjorde jeg.. Da jeg kjøøpte stolene var det et mørke blått slitt trekk på dem og jeg brukte en gardin som jeg trakk dem om med, Men jeg var liksom ikke helt fornøyd og kunne tenke meg et lysere stoff  så da ble det dynetrekket fra Kid!
Dette er før...


Dette er resultatet sorry dårlige bilder men hadde ikke mere batteri...
Må bare ta med et bilde av litt påskepynt også...

Skjønne påskeegg fra Kid!!!

Og jeg måå seriøst ta meg en tur til Stoff og Stil... Har kikkket på nettet og de har fått så mange flotte nye stoffer! Ha en knall helg videre!

1 kommentar:

  1. Smart å bruke sengesett som putetrekk og stolene ble kjempefine! Ja, nå går det fort til påske og vi kan så smått begynne å pynte litt ;) Takk for koselig hilsen hos meg! Klem fra Gry

    SvarSlett