fredag 5. mars 2010

Nydelige tulipaner og Gamle gardiner...

Har som sagt hatt en gardin krise MEN jeg har jo ikke  akkurat ETT par for å si det sånn... Men så er det liksom sååå gøy med noe nytt... Men imellomtiden til EU kontroll og service og U name it er forbi så får disse henge enn så lenge! Men jeg er jo alltid på Jakt etter de perfekte gardiner og jeg har en STOR lidenskap for gardiner, Og jeg må innrømme at jeg har kjøpt og byttet NOEN ganger... Min sambo har mer en EN gang kommet hjem å lurt på HVORFOR vi har nye gardiner IGJEN!? Men da svarer jeg som  alltid at de var så billige og hadde kostet MYE mer så da måtte jeg bare! En liten hvit en En gang i blandt er jo ok syns jeg...ihvertfall når det gjelder Gardiner!



Og hvorfor blir bildene så mørke??? Min sambo ja han som blir lurt av salgs trikset mitt ja.. Har lovet nytt kamera til felles bursdagspresang i april jippi!!!

Eller sååå lyse???

Vel da ble de disse lin Grå/ beige.. som får henge litt! Det er et pluss og det er at veggene ble MYE hvitere! Bi skal pusse opp stue og vinduer til sommern og jeg gleder meg så...

God helg!!!

2 kommentarer:

  1. Hehe;-) det er lov med en hvit en for de fleste damer når det gjelder shopping av den ene eller andre arten.. Lekkert med friske blomster til helgen, vårlig* Ha en fin helg..

    SvarSlett
  2. Det ser jo riktig så koselig ut, så de kan trygt henge litt ;) Lurer på hvilken unnskyldning jeg skal komme med for å kjøpe nye gardiner nå.. he he.. Har som sagt veldig lyst på nye, men det er jo stadig ting å bruke gryna på... Må nok komme over et tilbud som er for godt til å så nei til ja.. *smiil* Nydelige tulipaner! God lørdag til deg ;) Klem Gry

    SvarSlett