onsdag 20. oktober 2010

Heldiggrisen meg


Jeg er så heldig å ha mottat en AWARD fra denne herlige bloggen her En tid for alt . Denne bloggen leser jeg  fast og syns hun har masse spennende innlegg.
Tusen TAKK!

Med awarden så følger det noen regler:

Man skal takke den du har fått den av.
Kopier merket til bloggen din.
Fortell tre ting du liker
Send prisen til 5 andre som fortjener det.

Ting Som Ruter og hjerter liker å gjøre
Jeg elsker å ha goood tid i interiør butikker
Elsker å få inspirasjon fra andres hjem
Elsker å være med mine.

Jeg ønsker å gi awarden videre til disse 5

Ha en herlig Kveld videre!!!
Klemmer

7 kommentarer:

  1. Gratulerer med en award:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Den er velfortjent!!! Og tusen takk for dine fine ord!!

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  3. Denne har du fortjent :)
    Tusen takk for kommentaren hos meg:) Elsket brudebuketten min :) Og nå har jeg lagt ut noen flere bilder :)
    Klem Hege

    SvarSlett
  4. Åh - tusen, tusen takk!
    Dette blir verkeleg satt pris på! :)

    Brukte litt tid på å respondere, for eg ville tenke meg litt om... Brukar vel eigentleg ikkje å vidaresende awardar, men vil gjerne nevne deg og den i eit seinare innlegg! :) Blir i alle fall utruleg glad!

    Ønskar deg ei finfin helg!
    klem

    SvarSlett
  5. Åååå hvor du er søt! Tusen takk for at du ville send eden videre til meg, blir så glad av å bli satt pris på:-)

    Ser du liker de samme tingene som meg, hihi, men skal nok komme på noen andre når jeg skal "gjøre" awarden!

    Ønsker deg og dine en super helg!

    SvarSlett