torsdag 28. oktober 2010

Råsa råsa rååsa...

Jeg bare elsker rosa! Blir aldri lei... Og hvis jeg er i en butikk og det er noe rosa der, så går jeg automatisk bort.
Jeg er jo alene i heimen om å være jente og det blir liksom mye blått rundt meg, og da må mor liksom få ha litt rosa rundt seg, på seg og med seg.
Det er ikke en spesiell rosa farge, det er alle, og i alle variasjoner og figurer. Selv om  det riktig nok er høst eller rettere sagt vinter så må liksom litt rosa være med meg.






Har du noe rosa som du er glad i?
Selv når jeg skal ut på tur må råsan være med.
Ha en god rosa kveld, det skal jeg:)

7 kommentarer:

  1. Veldig glad i rosa selv. Og siden jeg har ei lita prinsesse,er det ganske så mye råååsa her ;)

    SvarSlett
  2. Veldig svak for rosa! -blir smuglet inn i heimen i stor stil ;)
    -synnøve-

    SvarSlett
  3. Rosa er topp! Skjønne du :-) Ha en fin kveld og helg, her ligger jeg rett ut...trasig. Koser meg med blogging da :-)

    SvarSlett
  4. Så flott blogg du har! Blir spennende å følge deg :) Alltid kjekt med litt interiør tips! Håper det står bra til med deg :)

    SvarSlett
  5. Ja, litt rosa må til når man er eneste jente i familien - kjenner meg veldig godt igjen :)
    Ønsker deg og dine en deilig helg!
    Klem

    SvarSlett
  6. ..smil - rosa er så lekkert..

    Smil fra KKann

    SvarSlett
  7. Å ja masse ROSA. Vi liker rosa her.....jente-jentene!



    God helg!

    SvarSlett