tirsdag 5. oktober 2010

Hjemmelagede energi barer!

Hei alle mann! Jeg bare må få dele denne energibar oppskriften med dere! Den er kjempe lett å lage, og smaker bare himmelsk! En ting jeg må si er om man bruker alt sukkeret som det står i oppskriften, så blir de veldig søte... Jeg bruker 10 skjeer... og mine er søte nok...

Hjemmelagede energi barer
9 dl musliblanding (valgfri)
18 ts sukker
100 g hakket sjokolade (valgfri)
3 egg
3 eggehvite
1 glass peanøtt smør.
Bland alt sammen og trykkes ut i passe str på bakepapir.
Stekes 20-30 min midt i ovnen




Velbekomme
Lykke til!

5 kommentarer:

  1. Ja der var det NULL kalorier, så den må vel testes da, hehe..
    Men sikkert gode, de så nå slik ut :-)
    Er så lenge siden jeg har bakt...blir vel sånn når en sønn har valgt det som yrke...

    Ha en flott dag!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. åh...disse må jo være kjempegode for store og små! Må prøves! ;) Takk for baketips...
    ;)
    Gos høstdag til deg!

    klem Rikke

    SvarSlett
  3. Mmmmmmm!!!:) Dei såg himmelske ut! Og veldig sunne ikkje sant?;) Til helga kanskje? Tusen takk for tips!
    Kos deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Takk for tips!!
    Legger meg til som følger her inne, du har en flott blogg!!

    SvarSlett
  5. He he, den oppskriften så kjent ut ;-)

    SvarSlett