søndag 22. august 2010

Høst Pøst!

Vi er så heldige å ha hytte på fjellet som vi bruker titt og ofte. Men det har allerede begynt å blir høstfarger på fjellet! Er det ikke litt tidelig? Det er kommet rognebær tilogmed! Misforstå meg riktig her, jeg Elsker høsten og alt det fine fargerike det medfører, men det var da  altfor tidelig!  Men det rare er at der oppe i  fjellet så spirerer og gror blomstene som bare det ennå, men her nede så er jo nesten alt jeg har av blomster visnet! Vi har hatt ei knall helg! Hvordan har din vært?!

Hytta i fin været

Idyll

Fruen på gården har plantet disse, men ingen av oss veit hva de heter?? Anyone???
De er visst meget hardføre.

Derfor kan ikke sommern være over ennå.. se så fine

Ripssaft er vel noe av det beste mmm
Men over til noe annet.. Jeg sto og bladde i et blad jeg ikke har sett før, "gamle hus og hager" er det noen som har lest det? hvordan er det??

God uke!

5 kommentarer:

  1. Så deilig, Marte! Kjempefine bilder. Ha en flott uke i sommerbyen :-)

    SvarSlett
  2. Veeeldig fine bilder!
    Ein draum med hytte på fjellet!

    Kjempe flott blogg du har med masse inspirasjon:)

    Tusen takk for fine ord frå deg♥

    God søndagskveld og ei flott ny veke ønskast:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  3. Jeg synes i alle fall det er ALT FOR TIDLIG!! Men det så megakoselig å avslappende ut å være der da, så får vel tåle at høsten truer! :P

    SvarSlett
  4. Eg er egentleg veldig klar for haust, så den kan berre kome;)
    Herlege bilder frå hytta dokkas:)
    Godnattklem:)

    SvarSlett
  5. Så koselig det var å titte innom her til deg i dag, herlige bilder! Det gjelder å ta vare på øyeblikkene;-) Gleder meg til høsten jeg, sitter her inne i sofakroken mens det regner tungt ute!

    Tirsdagsklemmer!

    SvarSlett