tirsdag 10. august 2010

Oppvask i kjellern

Vi har en stor kjeller. Og med det menes at det er egentlig ikke noen rom som er til å sove i , men den er utrolig praktisk og vi har mange gode muligheter der nede. Den er på hele 100kvm, og vi skal arbeide oss ned dit... en vakker dag...når jeg har fått telefon fra hamar:) Men idag så har jeg ryddet og fikset og fant ut at jeg ville prøve å gjøre det litt koselig der nede, og her er resultatet:)

Fant en gammel knaggrekke

Lyslykt fra ikea

Stjernene er gamle husker ikke hvor de er ifra...

Det er jo gøy å pynte litt hele veien... Nå gjenstår bare litt på vaskerommet..
Men det gøyeste med dette, var faktisk at jeg ikke brukte et øre:) Utrolig hva man har liggende...

Klemmer


6 kommentarer:

  1. Det ble jo fint jo. Det trenger ikke alltid å koste så mye.. Vist man bare leter litt,så er det nok å finne innenfor fire vegger.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg. Godt å høre at det er andre også som skal ta fatt på stuen. Grugleder meg, 60 kvm er ganske stort... men med tiden til hjelp så blir det nok bra;-)

    Ps har giveaway inne hos meg om du har lyst å delta.

    Klem

    SvarSlett
  3. Takk for koselig hilsen på bloggen min! Veldig kjekt. Så fikk jeg æren av å oppdage din blogg! Inspirerende og gøy å treffe andre med samme interesser.

    Klem
    Helene

    SvarSlett
  4. takk for koselig hilsen på bloggen min. Å så fin blogg du har.
    ble veldig nyskjerrig på hvem du er...

    SvarSlett
  5. Skal ikkje alltid så mykje til. Flott resultat!

    Klem!

    SvarSlett