søndag 7. mars 2010

Sol og sol idag sååå skjønt

Men det er noen av mine favoritt butikker som også er åpne på Søndager.. Plantasjen er nemlig en av dem ogde har påskeliljer til 13 kr stk! Jeg bare måtte ta meg en tur så her er det påskeliljer ute og inne nå!

Måtte ha en på stuebordet|...


En på kjøkkenbordet i ekte Green gate stil..


Og  noen i kjøkken vinduet!
Det varmer så opp huset med litt friske farger og blomster og jeg ser VIRKELIG frem til våren...
Enn så lenge så koser jeg meg med blomster og blogger!
klem

1 kommentar:

  1. Jeg har også kjøpt påskeliljene på plantasjen. De var utrolig nydelige! Tenkte jeg skulle sy pottesjulere i stoff, men det var utrolig stilig med kurver. Får kanskje revurdere planene mine :)

    Gratulere med kvinnedagen ♥

    Klem fra Sophie Mari

    SvarSlett