torsdag 25. mars 2010

Sverige tur handler ikke bare om kjøtt..

Ihvertfall ikke for en som elsker interiør og spesielt når det er i svenske kr også! Så dette var altså tredje forsøket på en sverigetur og Endelig klaffet både jobbing og barnevakt! Vi dro kl 0500 og mor spratt opp, det vanket jo en HEL dag uten mas og unger og Bare handling!
Life is good!
Det er kun lov med to kasser øl inn til sverige noe såå kjipt og jeg som skulle smugle til bryllupet.. Men det var en snill mann som var på tur med sine foreldre og han gav meg sin kvote, snille mannen! Noe øl ble med hjem!
Vi var 6 timer på Nordbyen!  Og det var ikke en butikk ikke jeg var i!
 De har en helt fantastisk SIA butikk og jeg var der i en time åå dehar bare såå mye fint! 

God Harry tur!


På peisen?
Home! Men har ikke helt bestemt meg for hvor disse skal stå så jeg flytter litt rundt på dem!
Jeg hadde visst vært snill ifølge min bedre halvdel da han kom hjem med tulipanene! Snille mannnen min!
snart påske! Og snart min bursdag Og nytt kamera!!!
mannen har lovet at vi skal kjøpe et snaaart!
LYKKE!

4 kommentarer:

  1. Så fine HOME bokstaver! Hørtes ut som en deilig dag også-alt i alt.. Med shopping og barnefri* Herlig! Og heldig du som snart har bursdag og fått nytt kamera!!!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Hørtes ut som en fin dag! Flott bokstaver også.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Heldig dere som kan reise på Harry-tur til Sverige, blir liksom litt for langt å reise på dagstur/helgetur helt fra Bergen.

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så heldig du er som kan stikke av til Sverige på shopping en hel dag:) Ekstra artig når man finner noe fint og godt som man kan ta med hjem. Ha en fortsatt god kveld, hilsen fru Strøm.

    SvarSlett